piątek, 31 maja 2013

~~Komenty ;| ~~

Hej ;* 
Tu Adminka Kinga ..
Dziś poruszymy temat o komentach..

Niektórzy zachowali się nie fajnie co do naszego bloga..
Ale także my adminki ..
Nie jest fajnie gdy ktoś poniża blog ,w który wkłada się całe serce.. 

A jak wy byście się czuli??

Wina tego typu komentarzy rozpoczęła się niestety od was czytelników.. 
Niektóre komenty pochodzące częściej ode mnie są szczerą prawdą ...

Następnym razem nie poniżajcie naszego bloga!..

                       Przepraszam ..
                        Adminka Kinga ..

2 komentarze:

  1. Ja Was bardzo dobrze rozumiem....To nie jest taka łatwa sprawa...a teraz (przepraszam że to powiem) wy chodzicie do szkoły i macie też swoje obowiązki w domu....Po prostu wiem jak sie czujecie....Tez kiedyś prowadziłam bloga ale go usunęłam ponieważ miałam dość zachowania niektórych czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło z twojej strony ;)
    zwłaszcza u mnie .. mam strasznie dużo nauki..
    Dziękuję że nas rozumiesz;)
    Pozdrawiam ;)
    Adm. Kinga ;3

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3