środa, 26 czerwca 2013

.:::Komiks ''2 dziewczyny,1sukienka''~W całości.:::

Hej!
Tu Adm.Wiktoria
Kiedyś obiecałam wam że pokaże komiks ''2 dziewczyny,1sukienka'' w całości.
Więc nareszcie miałam wolną chwilę i go poskładałam.
Występują w nim : KATIE i SARA
Pomyślałam ze nawet jeśli powiększycie możecie nie widzieć niektórych  napisów dlatego więc napisze wam cały dialog,ale najpierw fotka:


A teraz czas na dialog.
Katie to będzie K
Sara to będzie  S
A oto on:
           2 dziewczyny, 1 sukienka.
S.:Powinna pokazać nową sukienkę Katie.
S.:Cześc Katie.
K:Cześć Saro!
S: Świetna sukienka.
K:Dzięki,masz świetny gust.
S.:Hej!Chcesz się wymieniać na ubrania!
S.:?!?!
K:Właśnie kupiłam kilka sukienek.
S.: ....Kilka sukienek!!!
K:Przymierz fioletową.
S.:Podoba mi się
S.:Mam okulary w których będziesz wyglądać obłędnie.
K.:Doskonale!
K.:Pokażmy nowe ciuchy na imprezie!
S.:Kogo zaprosimy?

                                         THE AND!
Pozdrawiam
                           Post napisała ADM. WIKTORIA                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3