czwartek, 13 czerwca 2013

Lato~Nowe komplety na Awatarii

Hej!
Tu Adminka Wiktoria.
Może już widzieliście....a może nie...
SĄ NOWE KOMPLETY NA AWATARII ZWIĄZANE Z :
 -Wakacjami oraz latem...
                                                                                                                                           
                                                                                                                                                          
                                                        FOTKI:                                                                                
 
Na czerwono oznaczyłam nowe kompleciki.
Między innymi to:
-RIO za 110G
-FIESTA za  79G
-LAGUNA za 86G
POZDRAWIAM
                               POST NAPISAŁA ADMINKA WIKTORIA                                                 

5 komentarzy:

  1. Hej wam! Mam prośbę możecie wrócić do starego trybu....?Przedtem było lepiej......Fajne zmiany oczywiście ale bardziej te zmiany wpływają na gorsze niz na lepsze....
    Zasmucowa awatariowiczka ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie i gdzie czat?Ehh....Myślałąm że to będzie fajny blog (bo jest) ale po tych zmianach.....
      Nwm....Zmienicie to albo nie bede wchodzić
      awatariowiczka* (Albo już i nie,tzn.Jeszcze tak ale jak tego nie zrobicie tak jak było to będzie była)

      Usuń
    2. Zgadzam się zróbcie jak albo przestane wchodzić
      zwariowana nr.1

      Usuń
    3. to nie wchódz droga wolna
      prawdziwa zakręcona to mój nick

      Usuń
  2. nie mogeeeeeeeeeeeee
    ja jestem zwariowana to mój nick a awatariowiczka* to nick mojej koleżanki
    kuuuuurrrrde jak w możecie ludzie ??

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3