sobota, 15 czerwca 2013

~~~Nowy KOMIKS na AWATARII~~~

Hej!
Tu znowu ja Adm.Wiktoria.
Jak wiecie jak się wchodzi na Awatarie są komiksy.
Do tej pory mieliśmy dwa:
-Walka na poduszki
-Romans w klubie
A teraz doszedł nam trzeci komiks:
-2 dziewczyny,1 sukienka
Ten komiks opowiada o tym jak dwie dziewczyny kupiły tą samą sukienkę.
No a teraz fotka:

Przepraszam że tylko początek ale nie miałam za bardzo czasu...
Gdy tylko będę mieć czas to pokaże cały komiks.
Pozdrawiam
                  POST NAPISAŁA  ADM. WIKTORIA

5 komentarzy:

  1. widziałem ten komiks
    jakiś taki zakręcony
    według mnie
    awatariowiczka*
    ps. pozdrawiam was adminki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. skomentowałam wam posty ostatnie
    i chciałam powidaomić żę ktoś znów ścągnął ode mnie nic więc zmieniam na JA awatariowiczka
    a moja koleżanka która nazywa się zakręcona zmienia na sweetna girl
    błagamm nie ściągajcie tego
    < licze na was>

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo fajnie żę dodałaś taki komentarz :D
    sweetna girl
    ps. kofffam waszego blogaa

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe. sweetna
    mówiłam przecież żę dodam
    ale :)
    musimy dawać jescze jakieś znaki rozpoznawcze
    ja hyba zmieniam się na *awatariowiczka*
    heh

    OdpowiedzUsuń
  5. noo raczej dziś tak się wkur. gdy przeczytałam nick zakręcona nr 1
    co to ma być..
    ja jestem zakręcona tylko ja :D
    sweetna girl
    :D
    ta prawdziwa

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3