poniedziałek, 22 lipca 2013

2 koleżanki na tropikalni...oraz duży level!

Hej!
Tu Adm.Wiktoria
Dziś na Tropikalni poznałąm dwie fajne osoby -dziewczyny które są Polkami
Nie zawsze łątwo jest znależć kogoś ze swojego kraju..ale ja znalazłam już nie jedną osobę ;)
Dziś poznałąm:
Sabine i Nikolę
Zrobiłam naszą fotkę którą już tu wstawiam
Oto ona:
Poznałąm też osobę która miałą bardzo duży lv!
Niestety ona nie jest z Polski tylko z Rosjii
Fotka:
216lv.Moim zdaniem bardzo wielki....
To narazie tyle...
Zrobie więcej fajnych fotek i je wrzucę....
Pozdrawiam.
Adm.wiktoria


3 komentarze:

  1. wiktoria ja poznałam duzo polakuw na tropikanie i chce tez cb w znaj ja bede od 16 do 20 na tropikanie ale na plazy jestem o 17.30 jak chcesz to bedziesz ok?
    podrzawiam Justyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyk,ja też poznałąm wielu Polaków na Tropikalnii.Ja nie wiem czy będę mogła wejść akurat o tej godzinie,ale postaram się.Napisz mi jeszcze :Jaki masz nick i który lv.Ok?
      Adm.Wiktoria

      Usuń
  2. mam na imie na tropikani gaietta i lvl 3

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3