sobota, 31 sierpnia 2013

10 000 WYŚWIETLEŃ!!!!

Hey!
Tu Adm.Wiktoria
 Wczoraj jak wychodziłam brakowało mi 15 wyswietleń do 10tys.
A dziś wcześniej nie miałąm czasu wejść.Dopiero teraz znalazłam czas...
No więc...
Na naszym blogu juz jest ponad 10 000 wyświetleń!
Z tej okazjii ten post :)
Dziękujemy Wam -Awatariowicze,za te wyświetlenia.
My na prawdę się z tego bardzo cieszymy.
Pracujemy by ten blog był jeszcze lepszy!
Dziękujemy Wam za to.
Ostatnio rozmawiałam z Adm.Kingą o moim pomyśle...
Nasza Adm.Kinga powiedziała że to genialny pomysł :D
Ale trzymałyśmy go w tajemnicy...Bo to miała być niespodzianka na 10 000 Wyświetleń.
No to może czas zdzadzić nasz pomysł?Ok.
Postanowiłysmy że gdy będzie 10 000 wyświetleń to....
Zrobimy imprezke na AWATARII z tej okazji xD
Tylko że teraz aktualnie nie moge jej zrobic,bo nie ma naszych innych adminów :*
Ale gdy tylko zrobimy imprezke napiszemy tu post o niej,żebyście wiedzieli że jest :D
Dam pare obrazków bo jakis krótki post mi wyszedł xD
Oto one:
  
 
To wszystko.
 
Pozdrawiam
Post napisała Adm.Wiktoria
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3