środa, 28 sierpnia 2013

*Rysunek Adm.Lulu od fanki*

Hej!
Tu Adm.Wiktoria
Sprawdziłam naszą pocztę,bo nasz fanka powiedziała że coś nam przysłała:)
Nasza fanka OlkaxD wysłała swój rysunek naszej Adm.Lulu na naszego gmaila.
A to jej wiadomość:

''Hej ! Narysowałam dla was Lulu Mam nadzieje ze się spodoba może jeszcze dzisaj wyśle Wiktorie Kinge i Szalonego
Pozdrawiam wasza największa fanka OlkaxD''


A to jej rysunek:
 https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=4f30d95b5e&view=att&th=140c4fc3a3b3fbe0&attid=0.1&disp=inline&realattid=1444617105858101248-local0&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8dERqGUvjcsNwprHkXnOZn&sadet=1377695456163&sads=ZAmC4pNLampFv-AvY5NeTMaA_ts 
Dziękujemy ci OlkaxD.Moim zdaniem posiadasz wielki talent :)
Mi się ten rysunek podoba i na pewno innym adminom tego bloga też się podoba :)
Jeszcze raz dziękujemy za śliczny rysunek.
Pozdrawiam
Adm.Wiktoria 

2 komentarze:

  1. Nmzc:-) Bardzo mi miło że ci się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi sie bo to Na prawde sliczny rysunek:-)
      Adm.Wiktoria

      Usuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3