środa, 18 września 2013

O nas :*

Hey!
Tu my admini bloga.
W tym poście trochę o sobie napiszemy :D
 Adm.Wiktoria:
Hej! Na awatarii mam nick Wiktoria, tak samo jak w rzeczywistości :)
Mam 13 i pół lat :D
Urodziny obchodzę 19 lutego.
Mieszkam w województwie Mazowieckim.
Moim hobbym jest pisanie dla Was postów oraz rysowanie (ale tylko wtedy gdy trochę wiecej czasu poświęce...bo wtedy lepiej mi coś wyjdziexD).Lubię spędzać dużo czasu ze znajomymi <3.Uwielbiam słuchać muuzy... Buziaki :* Adm.Wiktoria


 Adm. Kinga :

No xd Mam Na imię Kinga . Pochodzę Ze Śląska

Mam 13 Lat ( Jestem starsza Od Adm. Wiktori O

2 dni ) xD . Jestem Metalem ;p Moje Hobby To

Rysowanie, Muzyka Metalowa I Przyjaciele ;3

Jestem Zajebista xD. Jestem Bardzo wysoka (170

cm) xp Ulubione Obuwie - Glany .;p Jestem

Bardzo Rozciągnięta. ;p

Bardzo Dużo Zbędnych informaji xD

Ps. Jeśli chcecie abym Coś wam narysowała To

Piszcie w komentach ;p Może Wam Ukażę moje

Prace ;p

Kocham Was <3 ! Adm . Kinga


Adm.Szalony :

Siemano !

W realu mam na imię Mateusz.

Mam 12 lat.

Urodziny obchodzę 23 lutego

Mieszkam w województwie Podkarpackim.

Lubię grać w piłkę nożną i siatkówkę :)

Poza tym lubię czasem rekreacyjnie pobiegać.

Moim hobby jest spędzanie wolnego czasu z

przyjaciółmi, lubimy posłuchać wtedy muzyki :>

Pozdrawiam ! Adm.Szalony xD


Adm.Lulu:

Heey!!

Mam na imię Wiktoria <3

Mam 12 lat..

Urodziny 29 marca ;p

Województwo świętokrzyskie..

Hobby: Siataa <3 ,

Przyjaciele *u* ,

Muzyka ..

Od czasu do czasu coś porysuję !!

To chyba tyle xd

Papatki ;**
 

5 komentarzy:

  1. Super Ja też jestem z Śląska (Dolny Śląsk)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adm.Kingo może narysujesz Kogoś z rankingu. :-)
      Pozdrawiam
      OlkaxD

      Usuń
  2. lulu jak masz na imie

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł :DD
    a może wstawicie swoje paszporty jeszcze albo opiszecie swoje miłosne doznania?
    oczywiście nie narzucam się
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3