sobota, 21 września 2013

Propozycja

Heej!
Tu Adm.Wiktoria
W komentarzu zobaczyłam pewną propozycje od fanki
Oto ona:
'' hej
a może zrobicie jakiś konkursik
albo
zagadke np. jakąś krzyżóweczke
lub znaidzcie różnicee
to by było fajnee
AWATARIOwiczka''

Postaramy się coś zrobić.
To może troche potrwać.Czemu?Nauka...
No ale na pewno coś takiego niedługo zrobimy ;) 
II sprawa
dostaliśmy prośbe o dedykę
Oto ona:
  ''Zrobicie dedyk dla Angielovetrix
Od adm . Lulu i Wiktrorii chce żeby lulu powiedze
Pozdrowienia Dla i Wiktoria Angielovetrix
I buźke na jakieś imprezie na wydarzeniach :)''

Postaramy się.
Jak tylko ja i adm.Lulu spotkamy się na Awatarii to zrobimy to :)
to na tyle w tym poscie 
Paa
Adm.WiktoriA  

8 komentarzy:

  1. Ok ja poczekam na ten dedyk :) angielovetrix

    OdpowiedzUsuń
  2. napisze dla was wierszyk:
    Awataria gra wspaniała,
    każdy gra w nią już od rana,
    jest realna i zabawna,
    każdy chce się pośmiać z Nami,
    z tymi super adminami

    i nikt się nie nudzi dniami,
    z tymi fajnymi żartami,
    bo te żarty razem z Wami,
    w klubie bawią się wieczorami,
    a na (czacie) chacie słodkie minki,
    jak malinki,
    do Nas z roskoszą puszczacie. SandrAAA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ściągnełaś ten wierszyk z awataria-miejsce przyjaźni
      nie ładnieee
      AWATARIOwiczka

      Usuń
  3. siemka
    fajnie że zrobicie jakiś konkursik
    a lulu jak nie chcesz nie musisz robić ankiety z tym nickiem
    dalam tylko taką propozycje ale widze że olka xd
    nie toleruje tego :x
    więc nie chce kłutni
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie chce kłotni poprostu przykro mi że myślisz że ja wywala.nicki których nie wymyśliłam ja wymieniłam te które mi się nie podobały a Adm.Lulu sama wybiera nicki :-)

      Usuń
    2. okey
      przepraszam :D
      cię za to
      WYBACZYSZ?>
      ale ankieta to chyba dobry pomysł...
      AWATARIOwiczka :D

      Usuń
    3. Przecież ja nie jestem zła na cb :) hmm musiałam się z tym przespać i jednak pomyslałam że ta ankieta too spoko pomysł będzie sprawidliwie i ruwnież cb przepraszam :) :D

      Usuń
    4. :D
      fajnieee że nie jesteś złaa :**
      buziaki
      AWATARIOwiczka

      Usuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3