sobota, 14 września 2013

To juz....

Hej!
Tu znowu ja Adm.Wiktoria
To już 210 post!
Oraz... Na naszym wyświetlaczu pokazuje że...
mamy już 12030 wyświetleń!
Dziękujemy wam za to!
Nasz blog staje się coraz bardziej popularny,mamy coraz więcej fanów,staramy się dodawać coraz więcej postów ( no ale nie zawsze nam się to udaje bo wiecie mało czasu przez nauke ;/ )  
Dziękujemy Wam za te wyświetlenia.
Chciałam zrobić dla was znów jakiś rysunek ale bardziej staranny tylko że od rana nie miałam czasu,wczoraj po szkole odrazu wyjechałam i wróciłąm wieczorem więc mi się nie chciało xD ale może na inne wyświetlenia coś wam zrobię :)
Jeszcze raz dziękujemy Wam za wyświetlenia!!!
Może pare obrazków?
Oto one:
   
  HaH ;D  Po angielsku xD
No to teraz po Niemiecku xD



To wszystko w tym poście ;P
Muszę już kończyc...Czekają na mnie nauka+prace domowe...xD Niestety już sprawdziany kartkówki i inee;/
Zaczęło się ;p
To paaa
Adm.Wiktoria 

1 komentarz:

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3