wtorek, 1 października 2013

Hack ? Bo sam nie wiem :/

Siema to ja Negatywny .
Kilka minut temu w paszporcie pewnego 
gostka zobaczyłem, że ma żone z :
30 lvl'em .
To mnie bardzo zainteresowało ponieważ nikogo nie widziałem jeszcze z tak wysokim lvl'em.
Więc wszedłem na rosyjską awke i tam też nie było tak wysokiego lvl'u. 
Czy ma hacka ? Tego nie wiem .
A oto fotka ;
Jak wiecie czy to hack czy coś innego piszcie w komach bo sam jestem ciekaw a nie wiem jak mogła uzyskać taki lvl. 

To na tyle Post pisał Negatywny ;p Pozdrawiam :)


13 komentarzy:

  1. Hehe dodałeś moją przyjaciółkę imienia nie powiem bo ona chce pozostać anonimowa pytałam sie jak to zrobiła a ona mi powiedziała Normalnie pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tego nie przeczytałaś ze zrozumieniem ponieważ Nagatywny pisał, że nawet na rosyjskiej awie nie ma tak dużego lvlu a na rosyjskiej zawsze jest najpierw -.-

      Usuń
  2. Chcesz dowodów moge ci ja pokazać i jej chate spodkajmy sie na awie Kiedy sie spotykamy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. huck :DDD
    na 1000%
    inaczej była by w rankingu :??
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby miała hack to na pewno sporo by sobie nabiła komfortu. A jej komfort to ok 30 tyś.Nie patrzyłam dokładnie. Ona już dłuższy czas ma ten poziom od ok. 2 miechów. Mam na blogu zdjęcie jej paszportu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby tak ale nie koniecznie musiała mieć hacka na komfortu czy na image . Tylko na lvl bo bo nikt takiego nie ma tylko ona

      Usuń
  5. Idioci zostawcie mnie w spokoju ja nie mam żadnego hacka to był poprostu błąd gry ze mam taki lvl proszę zostawcie mnie w spokoju pisaĺa dziewczyna ze zdjęcia. Komentarz napisany prze moją przyjaciółkę moja przyjaciółka złożyła skargi na blogi na którym jest więc usuncie ten post

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona nie ma żadnego hacka ! Ojebta się od niej -.-

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3