poniedziałek, 28 października 2013

Poznanie z ...

Hej!
Tu Adm.Wiktoria
Wczoraj poznałam naszą fankę.... AWATARIOwiczkę!!!♥♥♥
Hahah...ciekawe jest to ze na początku nawet nie wiedziałam ze to ona xD
Ale się dowiedziałam :o
OlkaxD też ją poznała oraz nasza Adm.Kinga ♥

AWATARIOwiczka ma 20 lv. i ma nick Karolina :)
Chciałam zrobić kilka fotek żeby wrzucić na bloga,ale niestety miałam naga...cały czas mnie wywalało z awatarii ;((
Ale... mam jej zdjęcie paszportu xD
 
OlkaxD i AWATARIOwiczka utworzyły właśnego bloga - fan club awatariowiczów ;* ♥
A o to i link do fan clubu: http://fanclubawatariowicze.blogspot.com  
Jak spotkam się znów z awatariowiczką to porobie kilka fotek i je tu wrzuce xD
Pozdrawiam
Wiktoria  

5 komentarzy:

  1. hehe dzięki za opublikowanie <333
    teraz już nie jestem anonimkiem :)
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha A ja jestem mego paszportu na blogu jeszcze nie widzieli :D

      Usuń
    2. Oj Olcia jeszcze cie wstawie xDD
      Wiktoria

      Usuń
  2. Uwielbiam wasze posty
    AwAtArÓnIa

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3