sobota, 30 listopada 2013

Takie tam :D

Hey!
Tu Adm.Wiktoria
Oczyszczałam dziś folder z fotkami na bloga ;)
Znalazłam kilka sesji których tu nie opublikowałam.
A o to one:
 https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/v/1472228_543025072453383_511395250_n.jpg?oh=5167e2befff29c1ea02c35746ba23967&oe=529BE9B4
Rockowy zespół ;D z AWATARIOwiczką i OlkaxD
 Ja z Olką xD na pomoście na plaży *.*
 Z Kingunią przy morzu ♥
 i znów z Kingusią na plaży :*
 Z Violą:* (z rankingu) w salonie piękności *_*
U mnie w domu z AWATARKA (Ania) i z OlkąxD
U mnie w domu sesyjka minek z OlkąxD i AWATARKĄ

Z Naną ( z rankingu) Na plaży (sorry za ludzi otaczający nas-ale nie chcieli zejść z ekranu ;P)
z Olką xD i AWATARKĄ na pomoście na plaży xD

Te fotki to niby taka sesyjka ;P
Jutro wyjeżdżam na cały dzień więc nie wiem czy coś dodam :/
Pozdrawiam
Adm.Wiktoria 

 

4 komentarze:

  1. Pamiętam tą fotke na
    moście też taką
    zrobiłam ^_^
    Pozdrowionka :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też taką cyknełam jakto powiedzialam;]heh AWATARKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sesja xd :) / Sweet Girl

    OdpowiedzUsuń
  4. OII
    cudowne ee te zdjęcia ;***

    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3