wtorek, 31 grudnia 2013

Rozwiązana krzyżóweczka - czas na dyplomy ;P

Hej!
Tu Adm.Wiktoria
Krzyżówka rozwiązana...
Rozwiązanie:
1 . Wydarzenia
2.Awatariowicze
3 .Awka
4 . My
5 . 2
6 . 0
7 . 1
8 . 4
9 . Remis
10 . OlkaxD
11 . Park
Hasło to : Nowy 2014 Rok .


Rozwiązali ją:
 Awatarka,Maciej,OlkaxD,Awatariowiczka,Awatarónia,Gaia Isola,Anna założycielka - grupy na  fb - Awataria rządzi i Natka :)
Czyli razem:
8 osób :P
dyplomy:
Dla Awatarki :
 Dla Macieja:
 Dla OlkixD :
Dla Awatariowiczki:
Dla Awataróni:
 Dla Gaii Isoli:
Dla Anny - Założycielki grupy na fb: "Awataria rządzi":
 Dla Natki:
 
To się narobiłam tych dyplomów  xD
Ale mam nadzieję że się podobają ;P
Nie chciałam robic jednego dyplomy bo osiem osób na jednym dyplomie...okropnie by wyglądało...
Proszę mi nie zgłaszać ze ktoś zrobił zle.
Małe błędy zaliczałam :)
Po za tym ja zrobiłąm też mini błąd w krzyżówce :O
zdarza się więc zaliczyłąm xD 
Pozdrawiam
Adm.Wiktoria

P.s. Życzę udanego Sylwka :D

4 komentarze:

  1. Yeey
    Dziękuję <33
    Jaki Śliczny Dyplomik *_*
    Zresztą jak zawsze <33
    OlkaxD

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweet<33
    Śliczny:)
    Zgadzam sie z Olką śliczny jak zawsze;]
    Awatarka<33

    OdpowiedzUsuń
  3. uuu.... Śliczny dyplomik
    taki sweet. Dzięki
    Maciej

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuuuje
    jakie ślicznee
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3