piątek, 31 stycznia 2014

Specjalnie dla hejterów

Siema to znowu ja Mateusz .
Ale w tym poście zwracam się tylko do hejterów a zwłaszcza do OlivQua .
A więc tak :

  1. Nie znasz mnie szmato więc nie nazywaj mnie plebsem!,nie wiesz ile mam pieniędzy czy je mam czy nie mam.
  2. Gdy piszesz o kimś "Plebs" pomyśl o sobie bo sama nie masz może pieniędzy -.-!
  3. I jak coś Ci się nie podoba to ode mnie się odpierdol i moje posty omijaj szerokim łukiem taka rada !

I jeszcze jedno sprawdź w słowniku co znaczy słowo "Plebs" bo używasz słów, których nie znasz -.-
To na tyle 
Pozdro dla hejterów
Mateusz

4 komentarze:

  1. hahaha
    Pojebana dziewczynka *u*
    Chciała się nowym
    słowem pochwalic :3
    Olka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym nie wiedziała co to jest plebs to bym tego nie mówiła xDDDD
    Japierdoleeeee xDDD
    Ale bekaaaa :D
    Od kąd ty taki "zajebisty" jesteś ? ; D
    Miłe że piszesz o mnie posta ; ***
    1.. Nie Szmato kolego ; * Pokazać Ci jak wygląda szmata ? ; ** Masz i podziwiaj
    https://www.google.pl/search?hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1366&bih=605&q=szmata&oq=szma&gs_l=img.1.1.0l10.1268.1965.0.3543.4.4.0.0.0.0.99.381.4.4.0....0...1ac.1.32.img..0.4.381.26-L3YqIAgg#facrc=_&imgdii=_&imgrc=TF6c14_GS_AVvM%253A%3BEqkYq76lPXqI3M%3Bhttp%253A%252F%252Fupload.wikimedia.org%252Fwikipedia%252Fcommons%252Fa%252Fa4%252FRags1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fpl.wikipedia.org%252Fwiki%252FSzmata%3B517%3B388
    2.. Do każdego się zwracam plebs ;d Taka ma natura ;3 Z kumpelami witam się typu : Witaj zajebany plebsie <3 a one odpowiadają typu : Czołem łysy chuju ! <3 A nie wiesz jak się kochamy <33
    3.. Kinguś plebsino ! <3 Tu twój Struś ;3 Weź go wyjeb ;c Bo kutaz mje wnerwia ;.; Z resztą Z tego co mi opowiadałaś .. To pewnie marzy Ci się aby go wyjebać <3 Ti amo <333

    A więc Mateuszku .. Mam nadzieję Że Kindżałka mje wysłucha <3
    Powodzeniaaaa plebsieeee ; ***
    OliwQua <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A i taki +
    Bardzo chcę czytać twe posty ; ***
    Dlaczego ? Bo beka stuleciaaaa x3
    A i gdtybyś miał moje hejty w dupie to byś ich nie czytał i nie komentował <3
    Może i jestem tą " szmatą " Ale mam swój honor ;333
    A i wiedz że zrobię wszystko by Cię zgnoić Gówniażu ; *

    OlivQua

    OdpowiedzUsuń
  4. ouu
    te hejty
    każdego wkurzają
    ale nie można się ponosić
    emocjom !
    jedyna rada to ośmieszać hejterów
    a nie z nimi walczyć !
    na przekleństwaa
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3