niedziela, 19 stycznia 2014

Nowa ja obok dwóch diabłów które są takie same!

Hej,hej,hej!
Tu adm.Wiktoria
Więc...
Jak zmieniłam look poszłam do Olki i jej  new bliżniaczki - Oliwki
(Jeśli to czytacie pozdrowienia) xD
I Oliwia ma taką fajna podłogę *u*
(Teraz sb siedze na awci i się nią bawię hihi...ale cii ich nie ma :O)
No i zrobilśmy sb tam fotke *u*
Ale to było około 11 godziny xD
A oto ona:
Więc... mnie widzicie xD
A za mną sa dwie diablice
Olka to ta co stoi blizej krawędzi pokoju (ona ma 22 lvl.)
A Oliwia to ta obok Olki (troszkę ja zasłoniłąm dymkiem ;/ )
Ona ma 23 lvl xD i u niej jets ta fota *u*
Tylko ja mam taki niski lvl. (bo tylko 20) :(
I chyba narazie stanę z lvl. bo nie bardzo mam czas...
Możliwe ze w ferie zrobie 21 xD
Pozdrawiam
adm.Wiktoria

4 komentarze:

  1. Ja Ci dam cii ;d
    Juz wiem , haha:))
    Rowniez pozdrawiam i swietny blog:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sie zawsze wygadam -,-
      xD No i tak byś się dowiedziała
      Dziękujemy i pozdrowionka
      Adm.wiktoria

      Usuń
  2. hehe
    piękneee diabliczki;***
    i ta podłogaa
    taka bista:**
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń
  3. hahah <333
    Ile prób było zeby tą
    fotke zrobic <3 xD
    Ja czekam na cb z lvl. ;)
    OlkaxD

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3