sobota, 18 stycznia 2014

Przepraszam :(

Siemka!
Przepraszam że mało ostatino piszę :c
Niektórzy się pewnie domyslają ze nauka...
Ale teraz chyba bedę pisać co raz mniej :(
Bo wiecie drugie półrocze.. to chce mieć jeszcze lepsze ocenki...
Ale też nauczyciele bedą coraz wiecej zadawac ; /
Pewnie jak to wykle w czerwcu bedzie mniej zadawane :P
Ale nie martwcie sie!
Bede miec ferie od: 15.02.2014r (sobota) - 02.03.2014 r. wtedy postaram się to wszystko nadrobic
bo na razie nie mam w planach żadnych wyjazdów
no ale nic nie wiadomo xD

Ostatnio myślę też nad odejściem z bloga ;c
Bo:
  • na awke wchodze na 5 minut dosłownie 
  • mam mało czasu na bloga,posty
  • bo dużo nauki
No ale na razie nie wiem. Możliwe że ODEJDE a może i ZOSTANE
Ale jeżli nawet zostane to nie miejcie do mnie pretensji ze mało piszę,okej?
Bo jak maja być potem pretensje to wole juz odejść ;c

Taki krótki post mi wyszedł...
no ale coś jest.
A i zapomniałabym
DROGIE ANONIMKI!
MACIE ZAMIAR SIĘ PODSZYWAĆ?
TO WIELKI BŁĄD Z WASZEJ STRONY :)
 Pozdrowienia
Adm.wiktoria


2 komentarze:

  1. Mam nadzieję
    że zostaniesz :)
    OlkaxD

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam
    nadzieje
    i to wielką
    że jednak zostaniesz:*
    ale nie zamierzam mieć pretensji
    jak postąpisz inaczej :c
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3