piątek, 24 stycznia 2014

Tęczowa *.*

Hej,Hej,hej!
Tu adm.Wiktoria
Nie poszłąm dziś do szkoły :/
No ale za to posiedziałam sobie na awce...
i poznałam...
dwie fajne laski!
Tęczową i Sendi
Miałyśmy sobie zrobić fotkę...
Ale coś mnie zlagowało ;/
Teraz weszłam i była teczowa
Więc zrobiłśmy sobie fotkę w barze xD
A oto i ona:

Tęczowa ma 20 lvl. tak jak ja :)
Jest bardzo fajna *u*
Hahah Kucharz sobie na fotce idzie :D
Pozdrawiam Tęczową,kucharza :D oraz wszystkich którzy czytają posta xD
Adm.Wiktoria


5 komentarzy:

  1. *u*
    Pieeknaa...
    Mamy nową
    przyjaciółke do
    plotkowania;p
    Awatarka

    OdpowiedzUsuń
  2. *o*
    Fajowa focia ;*
    XDD Neew przyjaciółka
    No to mamy z kim grac
    w Butelke ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z pszyjemnością zagram ;D w butelke ..................... Tęczowa ;D

      Usuń
  3. pięknaa fociaa
    kucharki <3
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3