piątek, 31 stycznia 2014

To moze tym razem ... HOROSKOP? xD

Hejka!
Tu Adm.Wiktoria
Chciałam coś dla was wymyślić...
ORYGINALNEGO,takiego czegos czego jeszcze na blogu nie ma :D
Trudno było aleee WYMYŚLIŁAM!!!
A co?
HOROSKOP... no może nie jest on taki super...ale jest xD
Piszcie w komach czy wam się podoba :P
Tooo będę następnym razem wiedzieć czy go robić czy lepiej nie :P
No okej,.... przejżmy do HOROSKOPU
A o to i on :
 O co w nim chodzi?
Więc to niby ''przepowiednia '' xD
Pytanie: W jakim miejscu najczęsciej/najchetniej przebywasz? No można tez ująć takie pytanie: Jakie miejsce przynosi ci szczęście ? xD
W okienkach są rózne miejsca
oraz numerki ...które oznaczają miesiąc urodzenia! xD
Piszcie w komach co wam wypada i czy sie z tym zgadzacie :P
Bo niestety nie wszystkim pewnie dopasowałam :/
+ Nie zapomnijcie napisać czy podoba wam się taka zabawa :O 
I czy chcecie takie jeszcze :D
Pozdrawiam
Adm.Wiktoriaa

7 komentarzy:

  1. Mi wypada...9!!:)
    Sweet zabawa.
    Juz kiedys nad tym nawet
    myślałam,ale
    nie wiedziałam czy sie spodoba;/
    Awatarka;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi 7 <3
    Szkoda że nie
    naprawione te wydarzenia <3
    Ale coś jest ;**
    Olka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta na pewno sama to wymyśliłaś . Horoskopy są już na jednym blogu,a jest nim zwariowanaawtaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm po
      1 . Na facebook'u też jest taki horoskop więc może
      inspiracja jest z facebook'a?
      po 2. Kurwa i co ? O boshe oni mają horoskopy to nikt inny już ich nie może miec -,-
      po 3. Kurwa odpierdol się od tego bloga okay?
      Odważna/y jestes z anonimka hejcic Brawo dla tej/tego pani /pana -,-
      Nie zadzieraj z fanami tego bloga rozumiesz?

      Usuń
  4. To niech nie mówi,że to jest oryginalne .

    OdpowiedzUsuń
  5. yeahh
    lipiec
    wydarzeniaa
    zgadzam się <33
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3