czwartek, 27 lutego 2014

Da fuq ?

Witajcie <3
Tu Adm. Kinga i Wikusha  ;**

Mamy dla was dziwne postacie , rzeczy na awci ;3

A więc Zapraszamy na paczania ;D
                                                   Hitler Powrócił ! ;o
U nich to rodzinne ^^
Podrywacz mnie nie poderwał ;c
Kitek? xD Tak się wabi mój kotek ;P
Muszę to komentować?xD

 Golas? O.o Okey ^.^ Ale nie widzę tu GOLASA xD

 Orbitek = Orbit xD Uzależnienie od gumy?
 Rydz! To taki Grzybek ^.^ Podobni?
Sadło? Z mięsem mi się kojarzy ^.^
 Eyy ... Nie stój na szafce! xD To chyba jakiś błąd ;D
Psiaki = Pieski *u* xD
Tą dziewczynę spotkałam na ulicy xD Nie widziałam tam żadnego sedesu O.o
Jaka silna nasza Kingunia :D Podnosi ławkę *u* ahahah :D


Adm.Kinga i Wikusha ( Crazy Girl );3

1 komentarz:

  1. hahaa
    tee
    osóbki musiały być
    po tymbarkee <3
    <33
    AWATARIOiwczka

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3