sobota, 22 marca 2014

Nowa annkieta - O oszutwach ;D

Hay!
Tu wiky <3
Wymyśliłam ankiete! xD
A oto ona:

Czy jesteś za tym by ludzie na awie oszukiwali (kodami na G i nie tylko) ?

Tak! :)
Nie! xD
Nwm! O.o
Jestem jednym (jedną) z nich ;D
Nigdy się z takimi osobami nie spotkałem (łam)
Obojętność ^^ 
Liczba dni do końca głosowania: 6 
 
W tej ankiecie chodzi o oszustwa niektórych ludzi. Nabierają oni ludzi np. kodami na G lub mówią że np. dadzą VIP za coś tam . Ja szczerze mówiąc jestem przeciwko takim ludziom xD
Zobaczymy po wynikach ankiety jaki jest wasz stosunek do tego ;D
Pozdrawiam
Adm.Wiktoria

3 komentarze:

  1. A wy robicie sobie zdjęcia z fanami jak spotkacie? Bo nie pamiętam czy było coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o.o
    fajny pomysł ankieta
    ja uważam że ludzie nje powinni oszukiwać
    ;x

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3