sobota, 19 kwietnia 2014

"kilka dziwnych sytuacji,które mnie spotkały w wizycie na ulicy i w salonie piękności"- Tamara ;)

Hey!
Tu Wiky ;*
Na gmail,Tamara wysłała nam różne rzeczy ;)
Tamara - To nasza jedna osóbka z fanek i czytelników bloga :*
Opublikuje je tutaj :D
A wiec dla jasności:
Ja kopiuje to co Tamara nam wysłała.Będzie to na kolor... NIEBIESKI :D
A to co ja napiszę będzie na czerwono ;p
A wiec zaczynamy:
 Chciałabym przedstawić kilka dziwnych sytuacji,które mnie spotkały w wizycie na ulicy i w salonie piękności. Mam dużo materiałów z opisami. :
zdj. 1 - Na początek wariateczka spotkana w salonie piękności.
zdj. 2 - No i drugi raz spotkana panna Zuzanna na ulicy... - paszport
 zdj. 3 - Nie przełączajcie! Teraz nadajemy na żywo opinię ludzi o Zuzannie! Zostańcie z nami!
zdj. 4 - Stoję sobie tak na tej ulicy i widzę coś bardzo śmiesznego... -,- Serio no,boki zrywać. 0.o
 zdj. 5 - A więc,do kompletu żeby było. ( Jak zawsze przychodzi...) ktoś kto szuka swojej drugiej połówki poprzez mówienie ,,Szukam dziewczyny/chłopaka HĘTNI do mnie do domu" - tak zwykle jest,że piszą ,,h" , ale zdarza się ,że ktoś pisze dobrze...
Tu chłopaczek zrobił wyjątek,brzmi to jeszcze gorzej... ,,kto chce byc mojom dziewczynom" ( słownictwo normalnie jak w ,,trudne sprawy'' czy ,,Dlaczego ja? " Lolz xD . A musi być dziewczyna? Tam stoi jakiś zakochany..Zakochany w tobie miHale muHo...,,h" jprdl , koHają H O_________O ... ( Błąd robiony umyślnie, chyba widać )


 zdj. 6 - Aaa..! Bym zapomniała o naszej "pięknej" rozmowie z Zuzią... Tak,tą wariatką...

zdj. 7 - Iiii..Drodzy państwo,co!?Moja reakcja na jej wiadomość na priv!!!!!!!!!!!!!!!
Zdj.8- Aaa..! No i ja,by każdy wiedział kto przysłał fotki, daje swój paszport.

Serdecznie Pozdrawiam i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH! / Tamara
No to naprawdę szczerze gorąco,gorąco wszystkich pozdrawiam! Pozdrawiam tych co "piszom" ,,H" zamiast ,,ch" i co "piszom"
zamiast ,,ą" to ,,om" XD Cieplutko pozdrawiam tych co "piszom" ,,KTO MNIE KOPNIE?" Czyli Zuzanne - wariatke..

I długo tak wymieniać !!! Więc już koniec! Pa! / Tamara ; x


Hm.. No to teraz coś ode mnie ;)
TAMARO bardzo Ci dziękujemy za fotki ;*
Kobieto,napracowałaś się <3
Myślę,że wszystkim się spodobały,tak jak i mi :D
Brawa dla Tamary ;) (Możecie zostawiac swoje opinie) ;p
Pozdrawiamy
WIKY i TAMARA ;*
 

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może weźmiecie ja na próbna adminkę.?
    nie dawajcie jej hasłą ale dodajcie ja do administratorów.
    Moze bedzie super*.*
    Bo ona ma inny styl pisma,nie taki jak wy :O
    I wgl. jak je nie chcecie to weście kogoś inengo na próe ?
    Pozdrowienia
    Layla

    OdpowiedzUsuń
  3. Zróbcie ją na nową adminke. Ona jest super/Paula K.

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3