piątek, 27 czerwca 2014

Wakacje!♥!

Hay!
Tu  Wiky ;*
od dziś są wakacje! U mnie zaczęły się od 11:00 xD
Każdy zdał? Mam nadzieję!;)
Jest czerwony pasek na świadectwie z nagrodą? Pewnie nie u wszystkich, ale u niektórych pewnie jest :)
 U mnie jest :D Tak sie cieszę <3
(A jeżeli nie ma, to weście kredke,flamaster i dorysujcie) xD 

cieszcie się, bo mamy 2 miesiące wakacji!!! 

A więc ja w imieniu nas - wszystkich adminek życzę Wam:

Pogody Wakacyjnej B)
Szalonych,wesołych,szczęśliwych Wakacji :D
Żeby te Wakacje były super, żebyście je dobrze pamiętali <3

Pozdrowienia
Wiky

2 komentarze:

  1. Ja mam czerwony pasek ;) + stypendium ,a średnia 5.0\
    AcHa

    OdpowiedzUsuń
  2. naraszciee
    wakacjeeeeeeeee <3
    ja tez mogę sie pochwalic paskiem <3333333333333

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3