wtorek, 1 lipca 2014

Krzyżówka!

Hay!
Tu Wiky ;*
Zrobiłam krzyżówkę okazjonalną xD
Krzyżówka:
Pytania do krzyżówki:
  1.  Co w tym sklepie się znajduje? Są one kolorowe, każde inne, niepowtarzalne!
  2. Sceneria do robienia zdjęć, z czerwonym dywanem..jej nazwa to...
  3.  Codziennie dostajemy prezent od gry, innymi słowy nazywa się to: "Towar ...." jaki wyraz wstawisz w kropeczki?
  4.  Co 5 dni je dostajemy, w różnych ilościach. Cieszymy się z nich, bo dzięki nim kupujemy droższe ubrania,meble, nick zmieniamy.
  5.  Możesz tam postać,posiedzieć,pogadać, dzięki temu możesz też wejść  do kawiarni, sklepów. Co to jest za miejsce?
  6.  Nick głównej adminki bloga/założycielki to..
  7.  Jest to miejsce to wypoczynku, na słonku się opalamy, ale też jest to sceneria w studiu fotograficznym. Co to jest?
Żółte pole to  puste pole!
Napisz w komentarzu rozwiazanie do pytań i hasło jakie ci wyszło :) Na koniec podpisz sie nickiem/imieniem xD

Pozdrowienia
Wiky


4 komentarze:

  1. 1, Ubrania? xd
    2. Ava Wood ( Nje mam Awy więc...:// Nje jestem pewna)
    3. Towar Dnia ^^
    4. Goldy - G
    5. Ulica
    6. Tu nw ;c Kinga nje pasuje
    7. Plaża <3
    Hasło ; Bad Girl :D
    Sandi ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. w 6. zobacz tu:
    http://awatariowicze.blogspot.com/2014/06/zmianyyyy.html
    Wiky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja przeczytałam 'imię' OMG :D

      Usuń
  3. (;

    Wspaniała krzyżówka (;
    niestety nje piszę rozwiązania
    Bo już widziałam odpowiedzi ;(
    W poprzednim poście :(

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3