poniedziałek, 18 sierpnia 2014

List od fanki - Ali :)

hay!
Tu Wiky ;*
Weszłam na pocztę gmaila, żeby zobaczyć wasze prace, są już 2  :)
Wtedy zauważyłam list od Ali
Cytuję go:
Cześć,nazywam się Ala.Chciałam bardzo,bardzo ale to bardzo napisać i wreszcie to zrobiłam.;)
Bardzo lubię waszego bloga,bardzo mi się podoba jak go prowadzicie i jaki on jest.
Codziennie wchodzę na niego,żeby sprawdzać co napisałyście lub co dodałyście.
Nie jestem sławna na Awatarii.Mam 13 lv,nazywam się Alicja i mam męża.
Bardzo chciałabym żebyście do mnie odpisały ;3 Marze o tym.
Bardzo Was lubię i mam nadzieję,że odpiszecie. :)
                                                                           -Pozdrawiam Alicja- :) Oraz udanych wakacji życzę :*
Droga Alu:
Dziękujemy Ci za te miłe słowa :)
Gratulujemy Ci 13 lvl ( bo on też jest duży, przecież każdy z nas kiedyś miał lub będzie miał ten lvl.)
Gratulujemy Ci męża ( bo nie łatwo go mieć) xD
Alu, wiesz że marzenia się spełniają? ;3 Twoje marzenie się spełniło, odpisałyśmy Ci :)
My też życzymy Ci udanych wakacji ;*
<3 na dobry dzień :)
Pozdrawiamy Zespół Bloga Awatariowicze :)


 Nie wstydźcie/nie bójcie się do nas pisać :)
My nie gryziemy :D
Pamiętajcie, KOCHAMY WAS :)
Pozdrowienia
Wiky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3