sobota, 9 sierpnia 2014

Pa pa ;*

Hay!
Tu Wiky...
Zastanawiacie się pewne dlaczego tytuł posta to: "Pa pa ;*"
więc dlatego, że:
...
Nie mam dla Was wspaniałych wiadomości (chyba),
 może dla niektórych to złe wieści, 
a dla niektórych dobre.. 
to Zależy czy lubicie moje posty.. lub moją obecność...

Więc... 
niestety ale...
.
.
.
Z mojej strony nie będzie postów,
.
.
.
Bo
Wyjeżdżam, nie będzie mnie na blogu, dlatego nie będę pisać postów itd.. :D
Na awie też mnie nie będzie.
Yhm.. jak wrócę to na pewno się odedzwę ;)
Na 100% napisze posta :)

Pewnie powiecie: "Poco to pisać" hm... no wiecie, zaraz jak nie będę pisać przez dłuższy czas będzie hejting. Wole Wam powiedzieć kiedy wyjeżdżam, niż potem czytać 1000000 komów że nic na blogu nie ma.

Mam nadzieję, że jak będzie aktualizacja, to któraś z adminek o tym napisze. Jeśli nie to dodam aktualizację w opóźnionym czasie ;c

Więc... do zobaczenia.

Paa
Wiky

2 komentarze:

  1. w jakim programie przerabiacie zdj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W różnych :)
      Pizap, photoscape, (ostatnio zrobiłąm coś w picmonkey)
      #Wiky

      Usuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3