wtorek, 26 sierpnia 2014

Rozwiązanie zabawy - Sprawdzaj koperty i wygrywaj!

Hay!
Tu Wiky ;*
jest 11 komentarzy... a kopert 12 :D
Ale to nic :)
I tak dam wyniki, bo koperta której nie wybraliście jest przegrana :o
Wyniki:
 Puste koperty:
  1. Szara  - Mateusz (sorczi ;c)
  2. Ciemnozielona - nikt xD
Nagrodę Dedyk otrzymują:
  1. Amcia
  2. Iwcia
  3. Paweł
  4. Kuba
  5. Asia 
(dedyki zostana niedługo opublikowane na blogu.)
 
Nagrodę niespodzianek otrzymują:
  • Wywiad - Etna
(Wywiad zostanie opublikowany na blogu wraz ze zdjęciami)
  • Dekoracja - Magiczna
  • Dekoracja- Werka
(nagroda dekoracja zostanie dana na awatarii, proszę abyście napisały kiedy możecie ją odebrać)
  • zdjęcie - AcHa
  • zdjęcie - Olka
(zdjęcie będzie zrobione w studiu fotograficznym i opublikowane na blogu, proszę napiszcie kiedy możecie spotkać się na umówione zdjęcie, zdjęcie będzie robione osobno)

Gratuluję wszystkim!
Spodobała Wam się taka zabawa?
Pozdrowienia
Wiky

5 komentarzy:

  1. Wow! Wywiad :D/ETNA (wkrótce Ana mari)

    OdpowiedzUsuń
  2. Em ja to dzisiaj nawet może od 10.00 ale nw tak do 19 mg , więc w zależności, o której Ci pasuje / Werka
    I ja CB mam chyba w znaj ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja moge dzisiaj lub jutro tak około 10-12 w domu ostatniej osoby z rankingu /Magiczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mg dzisiaj o 14 i 19 ;)

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3