piątek, 12 września 2014

Sorki ;c + spóźnione życzenia :)

Hey!
Tu Wiky ;*
Ten post będzie inny, po prostu będę tu 2 razy przepraszać >.<
A więc 1.:
Emotinotko, przepraszam, ale jakoś mi się zrobiła literówka i napisałam zamiast EMOTINOTKA Emotikonka.
Nie robiłam tego specjalnie ;c

Teraz czas na 2.:
Przepraszam Was wszystkich, no ale ostatnio wogóle nie mam czasu ;c
A to szkoła, a to lekcje, a to obowiązki... zawsze coś!
Nie starcza mi czasu dla Was <3
Ostatnio na awie byłam chyba tydzień temu no ale to późne godziny były...
Wybaczcie.... niedługo dowiecie się co planuję, żeby tego posta nie powtarzać tysiacami... ;c
Więc, we wrześniu nie napisałam ani jednego posta... dlatego troche spóżnione życzenia:

Życzę Wam, aby ten rok szkolny był dla Was wszystkich dobry :)
Same 5 i 6 łapcie do dziennika :)
A na koniec same świadectwa  z czerwonym  paskiem :)

No może się one nie do końca spełnią... nawet mi już się drugi wers nie spełnia xD
Pozdrowienia
Wiky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3