czwartek, 29 stycznia 2015

kolejna propozycja :))

Hay
Tu  Wiky

Juz miałam wychodzić z bloga ale pomyślałam wejdę w komentarze..
I zobaczyłam kolejny pomysł xD
Dziękujemy <3
Hmm... Mi się ten pomysł nawet podoba.. wiecie ja lubię każde wasze pomysły xD
Mogę spróbować takie coś zrobić :)
Nazwę tą serię "Wystrój pokoju"

A Wy macie swoje pomysły ? Piszcie w komentarzach lub na  gmaila kiniaxkk123@gmail.com

A może macie jakieś fotki stylizacji,pokoi, dziwnych sytuacji, nicków, wydarzeń, i chcecie aby to pojawiło się na naszym blogu ? Piszcie i wysylajcie na gmaila kiniaxkk123@gmail.com

Pozdrawiam
Wiky

6 komentarzy:

  1. taką samą serię mają adminki z bloga:
    awatariramagia.blogspot.com
    więc myślę, że to nie fair robić taką serię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, szczerze mówiąc nawet nie sprawdzałam czy jakiś blog ma taką serię .
      Mój błąd. . Wczoraj już zrobiłam chyba ze 3-4 screeny takich pokoi, wiec je dodam ok? A potem już nie będę dodawać żeby nie było że to nie fair lub ze ściągam ...
      Wiky

      Usuń
  2. A co z Lulu i Kingą? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeszcze mają szkole ... tylko ja juz kończę ferie. .
      Ale dawno się z nimi nie widziałam wiec nwm co u nich :/
      Wiky

      Usuń
  3. I kiedy będzie wywiad na blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wywiadowe fotki są jeszcze w folderze,ale postaram się jutro lub w niedziele :)
      Wiky

      Usuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3