wtorek, 10 lutego 2015

Ciekawa wizyta u mnie w domu ciekawych nicków..

Hay!
Tu Wiky
Byłam sb na awce, chodziłam po różnych lokacjach,
aż...
zauważyłam że ktoś siedzi w moim domu... -,-
poszłam tam xD w salonie nikogo nie było więc sobie chodziłam po wszystkich pokojach... aż doszłam do pokoju jakuzzi...
zobaczyłam że ktoś mi je popsuł!
Ale jak zobaczyłam ten nick... to poprostu xD Bo jak można mieć taki nick ...
Zobaczcie sami...

Zaczęłam chodzić po kolejnych pokojach i...


 Wkurzyłam się trochę, więc poszłam przez zepsutą rzecz do jej domu... nastepnie zalazłam ją przez jej skrzynkę. Była u mnie w domu.. gdy mnie zobaczyła dodała mnie do wrogów, a ja zrobiłam jej fotke paszportu, niestety nie zdążyłam jej wywalić bo mi uciekła -,-

 No ale zresztą, poszłam znowu do jej domu, bo zapomniałąm ze mam ją we wrogach xD
Ale zobaczyłam jej ciekawy pokój:


"Sranie"
 Potem poszłam jej szukać (wtedy wiedziałam ze mam ją we wrogach) i okazało się że pani podpaska ma koleżankę:

Puk,puk...
gdy mnie zobaczyły napisały:
Pukpuk: "Dziwka"
Podpaska:"Ale masz głupi nick"
Poczym, same wyszły z domu xddd

Aha, to była naprawdę dziwna wizyta...

No to pozdrowienia
Wiky

1 komentarz:

  1. Haha to siostry SEGZI TYUKA i PROSTYTUTKI - moich przyjaciółek :D

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3