niedziela, 1 lutego 2015

Informacja

Hej,hej
Tu Wiky
Jak wiecie kończą mi się ferie, no nie tylko mi... no to życzę wam powodzenia
Niektórzy zaczęli dopiero ferie - cieszcie się, szybko mina XD
Niektórzy zaczną za 2 tygodnie - spokojnie xD
No ale do rzeczy,
Jak wiecie, gdy jestem w szkole, potem odrabiać lekcje itd... to nie mam czasu dla was :(
No ale spokojnie, moi drodzy feriowicze,  awatariowicze itp.. xd
Ja o was pamiętam i nie dość że pisałam posty  w ferie to przygotowałam posty robocze !
Czyli jak będę mieć te 5 minut czasu to się zaloguje i kliknęła w jakiś post roboczy i kliknęła "opublikuj"
XD
Zobaczcie sami :
Hyhy 22 postów o stylizacjach moich,ludzi,za S,wystroi pokoi, nickach, jest też horoskop,przygoda z 2 nickami itp. ..
Wiec postaram się żebyście się nie nudzili.
Gorzej z środowymi aktualizacjami ...bo wtedy będę musiała mieć więcej czasu ... albo będę dodawać z opóźnieniami
O ankiety tez się nie bójcie ustawiam je tak ze będę je opisywać i dodawać w piątki lub w soboty xd

Pozdrowienia
Wiky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3