środa, 22 kwietnia 2015

I'm sorry and thank you

Hej,
Tu wiky
Pewnie niektórzy z was zastanawiają się dlaczego w tytule jest i'm sorry and thank you
Przecież to tłumaczy się na przepraszam i dziękuję wam
Tak przepraszam, ale za co i kogo ?
za wszystko i wszystkich.
Dziękuję,  ale za co ?
Za te wszystkie dni,
za te komentarze,
czytanie moich postów,
za spotkania,
za zdjęcia,
za wszystko wam dziękuję!
Dziękuję tez Kindze ze zaufała mi i przyjęła mnie do zespołu bloga.
wzięło mnie ostatnio na wspomnienia :")
a teraz się niektórzy z was zastanawiają dlaczego pisze takiego dziwnego posta,
może niektórzy się domyślają
bo powiedziałam kilku osobom,
trudno trochę to powiedzieć,
ale odchodzę. ..
na zawsze.
nie, to nie jest żart.
nie, nie wrócę juz na tego bloga, ani na żadnego innego...
przepraszam.
to nie przez was.
jest kilka powodów,
nie chce ich wymieniać.
Hej, hej, nie martwcie się.  Będziemy mieć kontakt
Jak będą jakieś posty, będę je komentować,
czasem będę na czacie, na awke prawie już nie wchodzę
ostatni raz byłam chyba w prima aprilis...
kontakt możemy mieć też przez mojego aska www.ask.fm/Awatariowicze
odpowiadam tam na wszystkie pytania, wiec nie bójcie się,jest też funkcja anonim ...
chociaż prosiłabym żebyście się podpisywali, może bym was skojarzyło :)
trudno mi trochę rozstawać się z takim blogiem,  dużo pracy w niego włożyłam.
  Chciałabym żeby Kinga go nie wykasowala... dużo tu wspomnień :')
Nie wiem, czy dziewczyny będą coś pisać,  czy Kinga kogoś tu nowego dołoży,
ale  jeśli nawet ten post ma być ostatnim postem, nie chce aby blog został zlikwidowany.
No ale cóż,  chcieć sobie mogę,  ale to zależy od Kingi :(
 Niedługo zbliża się 2 rocznica bloga(25.04.), kurcze nie mogę w to uwierzyć że już tak długo ten blog tu funkcjonuje,
Zawsze będę was wspierać,
będę o was myśleć,
i wspominać. ..
pamiętajcie o tym za zawsze możecie na mnie liczyć, zapytać o coś ;)
kliknij tu, kontakt ze mną
taki długi post mi wychodzi, a czuje się jakbym o czymś ważnym zapomniała. . .
PAMIĘTAJCIE ŻE ZAWSZE BĘDĘ O WAS CIEPŁO MYŚLAŁA,
KOCHAM WAS !

Jakie te pożegnania są trudne...
to pa...
Wiky. ..





3 komentarze:

  1. Najlepszy Blog o awce... :') <3
    /Olka..

    OdpowiedzUsuń
  2. Na długo zapamiętam;*
    Awatarka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle wszyscy, z każdego bloga odchodzą. To już się staje nudne >.<

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3