wtorek, 29 grudnia 2015

Cześć! :3                                                                     Jestem tu nową adminką, na okresie próbnym.                             No to może trochę info o mnie-                                                      Mam na imię Agata.                                                                     Mam 14 lat xd                                                                                    Dość długo już gram,i wiem sporo o awie XD                                   Będę publikować ciekawe posty,ale jak na razie ten jest moim pierwszym postem :D                                                                          Będę się podpisywać Agacia c:                                                         No i moje zdj:                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3