środa, 6 stycznia 2016

Mam odejśc czy zostać na blogu o to jest pyttaanie;33

przepraszam ze nie pisałam dużo postów ale dlatego,że mam naukę, macie mój plan lekcji jeszcze na jutro muszę się uczyć do matmy kartkówki pani oddać kartkę od geografii :D  i prawdoponownie  na jakieś lekcji będę pisasać zaległy sprawdzian z Historii więc muszę się trochę pouczyć ;33 Jak wiecie czy nie wiecie mam zajęcia w pon od 8-14 wtorek 8-14 środa 8-13 itp Wiec mam dużo zajęć jak juz wiecie jestem w gimnazjum pierwszy rok :) Dlatego wam piszę żeby nie było że odeszłam z bloga czy coś :33 nie nie odeszłam ale mam zamiar ale nie wiem czy odejść czy nie więc  po szkole idę na swietlice ,Kubusie'' Które zaczynają sie oc 14:00 Do 18:00 więc też nie mam kiedy wejść więc jak chcecie żebym dodałwała posty w godzinach 18:22 Daje sondę..:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3