piątek, 1 stycznia 2016

Poznajmy się!

Ten post miał już być opublikowany w zeszłym tygodniu, ale chciałam, aby pojawił się on w roku 2016 :D
Długo zastanawiałam się jak rozpocząć :>
A więc witajcie! Ja jestem Wiktoria ♥ Pewnie kojarzycie już jednego przedstawiciele tego imienia( pełen szacunek dla wiky ;3). Przyznam się, że jeszcze nigdy nie pisałam bloga, więc nie dziwcie się, że to co przeczytacie będzie nietypowe xd

Dlaczego zgłosiłam się na nowego administratora?
Dlatego, że pisanie blogów wydawało mi się od dawna czymś bardzo ciekawym.

Szczerze to dowiedziałam się o tym blogu kilka dni temu, ale zdążyłam go troszkę obejrzeć, poczytać. Mogę śmiało powiedzieć, że praca dziewczyn nie idzie na marne i właśnie dzięki Kindze i Wiki jest on taki wyjątkowy sam w sobie. Można się domyśleć, że jest im niezmiernie miło, że Wy swoim zaangażowaniem i ze swoimi chęciami czytacie i komentujecie, a one same wiedzą, że ich praca coś znaczy i mają ludzi, którzy doceniają to z czym chcą się z Wami podzielić. ^^.

Jest to mój pierwszy post, w którym miałam opowiedzieć co nieco o sobie, lecz wkroczyłam nie w tą ścieżkę :D

Łapcie moje zdjątko z awatarii, na której również nazywam się swoim imieniem: Wiktoria i jak na razie osiągnęłam level 21 :)





Tak, więc trzymajcie się ciepło. Pomyślności w Nowym Roku jakim jest rok 2016 - szczęścia, zdrówka i czego sobie wymarzycie.
Dziękuję za przeczytanie, zobaczymy co z tego będzie. ;3



Viktoria ♥

1 komentarz:

  1. Hehe trzecia Wiktoria w historii tego bloga :)
    Życzę cudownych postów, dużo czytelników i wgl :)
    Dla was wszystkich
    Pamiętajcie ja z wami jestem, mimo iż odeszła odeszła z bloga :)
    Wiky :*

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3