środa, 12 czerwca 2013

~Konkursik...~

Hej

Tu Adminka Wiktoria sorka że ostatnio nic nie piszę ale zebym mogła pisać potrzebna jest siostra...

No dobra a teraz przejdżmy do rzeczy:

Dziś koniec konkursiku niestety mamy tylko jedną pracę...nie uzgadniałam tego posta z adminkami...ale pomyślałam że może jeszcze jakąś prace przyślecie dlatego przedłużam wam termin:

DZIŚ OSTATNI DZIEŃ NA WYSYŁANIE PRAC.

A jutro (jeśli jakieś prace dojdą) Ogłosimy zwycięzcę!!!
Mam  nadzieję że jakieś prace dojdą...Bo są nagrody.
A tu mam dla was pracę którą wysłała do nas JULIA
A o to ona:
na konkurs.png   Bez tytułu.png 
Julia wysłała nam dwie prace,bo nie mogła się zdecydować.
Pozdrawiamy i dziękujemy Julce za udział w naszym konkursie.

Pozdrawiam Was wszystkich czytelników i zachęcam do udziału w konkursie. 

POST NAPISAŁA ADM. WIKTORIA

1 komentarz:

  1. Sorka i dzięki ^^ ale sorry, bo nie wchodze na awatarie bo mi lami :/ może jutro o 16:00 wejde

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3