poniedziałek, 10 czerwca 2013

~~Przykro ;c ~~

Hej ;c 
Tu Adminka Kinga...
Stała się niemiła sytuacja..
A mianowicie .. Byłam W szpitalu... 
Dlatedo macie pretensje że nie piszę postów..

Lecz jest jeszcze Coś...
Było mi przykro ,że Blog który ja stworzyłam i włożyłam w niego całe serce .. To nagle awatariowicze się na mnie wypięli....
Nie wiem Za Co mnie nienawidzicie..
Ale ja za to wiem jedno,że nie ocenia się ludzi po okładce... Nie znacie mnie , a mnie Oceniacie..
Przykro mi jest czytać takie komenty ;c

Co do wyników..
Nie mogłam głosować na siebie .. ponieważ to ja stwożyłam Tą ankietę .. Dlatego Jak bym nawet chciała to nie mogłam głosować.....Pozatym grałam fair play .. ponieważ to wy awatariowicze powinniście głosować.......
A o wynikach dowiedziałam się dopiero od posta Adm. Wiktorii.....

Także .. Zrobiliście mi niemiłą niespodziankę na powrót ze szpitala ... ;|

W środę mnie czeka jeszcze Operacja ;c

Pisała;
Adm. Kinga...


4 komentarze:

  1. A co XCi się stało?

    OdpowiedzUsuń
  2. oi kinga....
    jak mi przykro ...
    po prostu nie zwracaj uwagi na takie komentarze
    ci którzy je piszą robią to by cię rozłościć
    awatariowiczka*

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3