sobota, 14 września 2013

Odpowiedz na komentarz OlkixD

Hej!
Tu znowu ja!Adm.Wiktoria xD
Zauważyłam komentarz od naszej fanki- OlkixD
Zobaczcie sami,Oto on:
 
Super!
Teraz nie na temat słyszeliście że mają awatarie usunać patrzyłam na Fb tam awka już została usunięta :( jestem załamana pewnie wiecie że są komplikacje nie mozna mebli ustawiać i innych mam nadzieje że nie usuną awatarii
Pozdrawiam
Zasmucona OlkaxD''
Tak,ja już o tym słyszałam ;c
Na fb już usunęli... i tak mało grałam na Awatarii fb...ale pewnie wiele osó to zasmuciło ;/
Tak są komlikacje np takie:
-nie można dodawać do znajomych
-przestawiać rzeczy ani kupować nowych pokoi
-przytulać i całować

Mam nadzieje że nie usuną awatarii z nk.
Ale my blogowicze nie mamy na to wpływu ;c
Na grupie nk aplikacjii Awatarii znalazłam takie coś:
''Awataria przedwczoraj 10:56
Drodzy gracze, jesteśmy świadomi, że w Waszej ukochanej grze pojawiły się pewne problemy. Pracujemy nad tym intensywnie i już niebawem będziecie mogli cieszyć się niczym niezakłóconą rozgrywką! :-) Serdecznie przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość!''
Mam też nadzieje że oni napisali tu powyżej prawdę.No ale nigdy nic nie wiadomo to było przedwczoraj ;/ więc zdanie mogli zmienić.
W każdym razie my blogowiczowi Admini nie mamy na to wpływu,a też chcemy aby Awataria była...
Pozdrowionka
Adm.Wiktoria 

5 komentarzy:

  1. Ja też nie gram w awke na fb ale weszłam u kol. I nie było szybko weszłam na nk na szczęście jej nie usuneli ale nic nie wiadomo. :( Pozostało nam tylko czekać i zobaczyć co bendzie dalej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko raz na jakis czas wejde na fb wczoraj wchodze i nie ma ;/ ale na nk na szczescie jest :)
      Wiktoria

      Usuń
  2. :C
    o nieeeeeeeeeeee
    mam nadziej że awcia nie zniknie
    awatarioWICZKA

    OdpowiedzUsuń
  3. awa na fb dziala

    OdpowiedzUsuń
  4. Napiszecie coś o sobie taki post w którym odpowiecie na te pytania
    Ile macie lat?
    W jakim wojewodźtwie mieszkacie?
    Jakie jest wasze hobby?
    To chyba wszystkie pytania jak ktoś ma pomysły niech też napisze.
    :-)
    Pozdrawiam OlkaxD

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3