sobota, 14 września 2013

Wywiad z dziewczyną na miejscu 3 w rankingu /Post od fanki-Joasi/

Heej!
tu Adm.Wiktoria
Przed chwila weszłąm na poczte gmail...
i...Zobaczyłam że nasza fanka Joasia napisała do nas swojego posta.
Postanowiłam go tu opublikować xD
Oto on:
Tytuł:  Wywiad z dziewczyną na miejscu 3 w rankingu 


J: Od kiedy jesteś w rankingu?
 

W rankingu od 3 miesięcy,a na trzecim miejscu od 3 tygodni ;)


J: Czy denerwują Ciebie ludzie,którzy ciągle Cię szukają ,albo odwiedzają Twoje mieszkanie?

Tak szczególnie Ci ,którzy na mnie przeklinają itp.

J: Czy jesteś zadowolona z tego ,że zaszłaś tak daleko w rankingu?

Tak.

J: Zachęcam do czytania  bloga awatariowicze.blogspot.com i życzę dalszych sukcesów.

Już czytam XD
 Fotki:
 https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=4f30d95b5e&view=att&th=1411c3a3a5181bb4&attid=0.1&disp=inline&realattid=f_hlkr2mdi0&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8dERqGUvjcsNwprHkXnOZn&sadet=1379162465141&sads=qvIAoEy-4Cet2tcoTVEUYQBXlA4 
 https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=4f30d95b5e&view=att&th=1411c3a3a5181bb4&attid=0.2&disp=inline&realattid=f_hlkr2uwx1&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8dERqGUvjcsNwprHkXnOZn&sadet=1379162486574&sads=bIZ3p5RebkuqLG_tr1zb2pfpsc0 
Przechwytywanie.PNG 
Pozdrowienia
Joasia  

UWAGA! Kolorem różowym napisałam ja - Adm.Wiktoria.W dialogu kolorem czerwonym pisała Joasia a niebieskim dziewczyna z 3 miejsca w rankingu.Zostały też pokazane zdjęcia które zrobiła Joasia.Kolorem zielonym także pisała Joasia.
Dziękujemy naszej fance - Joasi za ten post.Tak jak pisała w którymś tam innym poście,że możecie przysyłać różne rzeczy na naszego gmaila: kiniaxkk123@gmail.com
Dziękujemy za posta Joasi :)
Pozdrawiamy:*
Adm.Wiktoria i fanka Joasia.

1 komentarz:

  1. UWIELBIAM TAKIE WYWIADY
    mam nadzieje że będzie ich więcej..
    łapka w góre
    awatarioWICZKA

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3