niedziela, 19 stycznia 2014

Czy to nie jest wnerwiające ? ;.;

Witajcieee <3
Tu znów ja Kingusha  <3
( jak chcecie to nie czytajcie tego posta xD )
Pomyślałam o tym , aby zrobić posta o rzeczach wnerwiających

jak widzicie .. nuda nad mną się znęca .  .

Denerwujące jest :

- Oszukiwanie typu :
   a )  wyślij sms za darmo (...)
  b ) Dam ci vipa jak mi dasz (...)
c ) Pożyczysz mi (...) potrzebne mi jest to do misji . Oddam Ci to
  d )  No ja mam ( załóżmy że 16) lat  .. no ja-cierpie-dole .. Typowy szesnastolatek siedzi na fejsie ! a nie na staromodnym nk .. takie fakty : /
- Wyśmiewanie się z ludzi za :
  a )  Podanie swego wieku ( np. 9 lat ) .. Według mnie wiek to tylko liczba . A szczerość powinno się szanować .. a nie dobijając  go jeszcze śmianiem się z niego .
  b ) Za to że mają mały lvl . 
  c )  że są " brzydcy "  słuchajcie no . wg mnie każdy jest ładny na swój sposób  . a jeśli np .  nie podoba Ci się ta osoba to zachowaj to dla siebie ..  a nie wskazuj palcem na ulicy wyśmiewając się z niego . 

- Pustoctwo nowych na awce
  a )  Typu : Kto da mi vipa ? Dam wszystko żeby go mieć ..  Kurcze .. z czasem mi jest coraz bardziej żal tych ludzi ponieważ Ci co wyglądają na bogatych mogą zrobić taki myk : Chodźmy do Ciebie to Ci dam (...) następnie rozgląda się z tym co ma fajnego i *Bang * ! Ten co " ma dać vipa " mówi daj mi to to ci dam .  I niestety ludzie są naiwni i dawają to bez wzajemności ..
 
Zgodzicie się ze mną ? ..

Walczmy tutaj o sprawiedliwość ; )

Adm.Kinga

5 komentarzy:

  1. Ja sie zgadzam oprócz jednego :) z tym d ) No ja mam ( załóżmy że 16) lat .. no ja-cierpie-dole .. Typowy szesnastolatek siedzi na fejsie ! a nie na staromodnym nk .. takie fakty : / Bo czasem ludzie mogą też grać w awke i siedzieć na fb ;) bo na nk awka jest lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. yeah
    oczywiście że się z tobą
    ZGADZAM :3
    wkurzają mnie te niby kody na g
    oddam ci to :P
    bosh
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z tobą<33
    Każdy chce mieć g i s,
    tak jak,by nie byłoby
    pozatym świata,ale
    nie tylko to...
    np.każdy kiedyś miał (załóżmy 9 lat)
    i ciekawe co on ,by zrobił
    gdyby ktoś się z niego
    tak wyśmiewał;o
    Awatarka;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się -,-
    Wkurzające jest jeszcze to
    że ktoś na nk pisze ci że
    "zhakuje ci konto" ...
    Niestety na Awie
    jest dużo naiwnych osób
    ;cc
    OlkaxD

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja też się zgadzam ale z jednym nie bo 16 latek może grać w awe i nikt tg nie wie. Ale też mnie to wkurza jak ktoś niby kradnie konto. Bo mojej kol już skradli a tak wgl to najbardziej mnie wkurza to ze ktos sie smieje z maleo lvl lub wieku przecież każdy może grać w awe

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3