niedziela, 19 stycznia 2014

Hehsyyyyy <3

Witajcieeee <3
Tu Kingusha <3

Zajebiście mi się nudzi : c

Niestety moje posty bd troszku nudne [ brak obrazków , brak kolorów , krótkie posty ] ..

Przyjechałam na feriełki do Nielwgalnej .. lecz ona musi chodzić do schoola :/

Dobra .. info odemnie
mam 20 lv ^^
z dnia na dzień wbijamy : D

Chca jeszcze powiedzieć jako jo je pusta w rl. ( w grze też :D) ale no pado zostawiłam scenariusz w busie ;c

tak soł crajing ;.;

Shitttt .. mi tak nudno że nawet piszem co u mnie w rl .

mi tak lepiej pisać co też u mnie bo to zabija nudeee  ..
jeśli wam to nie przeszkadza to napiszcie w komie ; )
zrozumiem że kogoś to może wnerwić
ale no sami wiecie ... co robi nuda z człowiekiem ; p

Kocham was misiaki ! <3

Adm. Kinga <3

3 komentarze:

  1. Gratki 2O Lvl.
    I nie przeszkadza mi
    To xD Mi też
    się strasznie nudzi
    ;__;
    Olka

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi w sumie..to też
    sie nudzi xD
    20 lvl.!!Już każdy ma 20 lub wyżej tylko niee ja;[
    Awatarka;]

    OdpowiedzUsuń
  3. gartulatki 20
    levelka :P
    i mam
    nadzieje że znaidziesz
    scenariusz<33
    życzee
    miłych ferii
    i że byś się tak nie
    nudziła
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3