niedziela, 19 stycznia 2014

I juz 20 lvl. :D

Hej!
Tu adm.Wiktoria
wczoraj jakoś.... dostałam lenia :/
I nie chciało mi się pisać....ale i tak była krótko... więc co bym napisała 1-2 posty :P
potem weszłam na awke z Olką sb gadałyśmy....
I..
Ja paczam na zadanka!
i patrze ---> 1 zadanie i bedzie 20 lvl. xD
Wiec.. musiałam 2 razy wygrać w walce -->olka mi pomogła :)
I musiałam wydac 6 g :(
No ale i tak wybrałąm zadanie które najmniej kosztuje xD
WIĘC OD WCZORAJ MAM JUZ 20 LVL. NA AWCE!
TERAM MAM PUNKTÓW: 125/1000
TO SIĘ ZEJDZIE...BO MAM 10 G
 A ZADANIA NP. POSTAW KOMUS 10 KAW -,- LUB ZRÓB NAPÓJ I KAWE W WARSZTACIE -,-
NO ALE KIEDYŚ ZROBIĘ...
A TERAZ MAM TYLE WYDATKÓW -,-
BO:
  • CHCE ZMIENIĆ FRYZKA :P
  • CHCE ZMIENIĆ NICK
  • NO I KUPIC COS Z VIP NA HACKA :D (O HACKU POWIEM WAM PÓŻNIEJ...BO TERAZ NA KILKA MINUT WPADŁAM ;( ]
i TO WSZYSTKO Z MYCH WYDATKÓW NO ALE + WYDATKI NA RÓZNE UBRANIA,PRZEDMIOTY I ZADANIA....
Okej muszę lecieć :/
Póżniej wpadne :D
I moze cos napiszę ale to zalezy od czasu :D
Pozdrawiam!
Adm.Wiktoria

3 komentarze:

  1. Gratulacje <3
    2O Lvl <3
    a z tymi kawami to możesz
    po prostu tort postawic i
    ci zaliczy xDD
    OlkaxD

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulatki;333
    też mam 20 lv ;3
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja walcze o 20;]
    Gratulatki;p
    Awatarka

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3