sobota, 18 stycznia 2014

Znów przepraszanki : x

A więc tak xD
Tu Kiniałke ; p
Piszę tego posta z fona ; p
i sądze , że dzięki temu będzie więcej postów ; 3

A więc czemu przepraszanki ?

ponieważ jak sami wiecie nikt nic nie publikował :/   

ostatnio miałam kare na kompa .. więc wiecie jak to jest xd   ale tak czy siak nie miałabym czasu na pisanie postów , bo mam treningi i jeszcze pracuje w teatrze .. 
Jestę aktorkę ^^ me marzenie się spełniłoooo <3
A teraz mam feriałki . Jest  wolne  i bd pisajuu . NAWET PRZEZ FONA ! .. taka ma przysięga ..

Kocham was i wybaczcie ! <3

Kiniałke <3

3 komentarze:

  1. Ja też MAM
    FERIAŁKI♥
    Ja pisze z tableta♡(dlatego tak mało)
    Awatarka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale macie fajowo ♡
    Ja muszę czekac
    do 17 Lutego ;cc
    Kiniałke czekam na twe posty ♡
    OlkaxD ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. yea;33
    ciesze się że twoje
    marzenie się spełniło
    <333
    czekam na posty!:P
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3