czwartek, 23 stycznia 2014

Myślę nad....

Hej!
Tu Adm.Wiktoria...
Od paru dni ...
zastanawiam się a nawet bardzo myślę nad....
.
.
.
.
ZMIANĄ NICKU NA AWCE!
Tylko nwm na jaki xD
No wiadomo tak szybko tego nie zrobie bo mam dopiero 25 G :P
No ale w przyszłości to czemu by nie :D
Pytanko...
Czy macie jakieś propozycje na mój nowy nick?
Jeśli tak piszcie w komach :)
Ja wymyśliłam:
-Zakręcona
-Czekoladka
-Czekoladowa
-Krejzolka
-Słodziutka
 
(oczywiście z jakimiś znakami i jakąś czcionką  : D)

Więc... macie pomysły? Piszcie! 
Pare dni przed zmiana nicku podam wszystkie propozycje.. a moze nawet zrobię ankiete *u*
Pozdrawiam
Adm.Wiktoria 

8 komentarzy:

  1. Czekoladka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladowo Słodziutka♥
    Czekoladka albo
    Słodziutka♡
    Bądz tak jak mówiłam
    Czekoladowo słodziutka=)
    Awatarka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm sorry
      ale nie chce aż tak długiego xD
      Adm.Wiktoria

      Usuń
    2. Rozumiem,
      Tak też myślałam
      Ale wydawało mi się Sweet♥
      Awatarka

      Usuń
  3. Ładne jest
    Zakręcona i
    Krejzolka *u*
    OlkaxD

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka kotka
    Glamour
    Crystal

    OdpowiedzUsuń
  5. hehh.
    ja teeż planuje
    zmienić nick :33
    myśle że do ciebie
    najbardziej pasujee
    krejzolka xD
    A MOŻE ZAKRĘCAŚNA >?
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam bardzoo dużo pomysłów ale wszystkich nie podam bo też już od miesiąca planuje zmienić nick więc podam parę przykładów:)
    księżycowa
    Vampire princess
    zakazana
    princessa
    gazowana xD
    Arbuzowa
    Piekielna
    Galaktyczna
    zagraniczna
    Nutella
    Diablica
    Dark angel.

    Emotikonka <3

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3