środa, 22 stycznia 2014

Zwyczajny post ; )

Heyaaa ; **
Tu Adm.Kinga ^^

Nie mam pomysłu na posta a postanowiłam że będę pisać codziennie ..
Nie wbiłam dziś na awkę : /
Ajm soł craing .. ; c

Postanowiłam zrobić podsumowanie quizuu ..

No to tak nie da się go poprawić ...
Chciałam zrobić dziś wyniki ... a tu biedronka ;.;
Stwierdzam iż zgapianie na zgapianiu xd
Wygląda to tak .. że wszystkie 4 mają 17 pkt.
I każda ma w tym samym pytaniu błąd ..
A więc tak . pytanie drugie  2.
Proponuję odrobinkę logicznego myślenia... Adm.Wiktoria nie błagała by być adm. tylko ja ją o to poprosiłam .. chyba każdy zna tą historyjkę ..  A więc odpowiedź brzmi : Katara ..
Idziemy dalej .. no to 6 .
W szpitalu byłam dwa razy z tego samego powodu odpowiedź brzmi : na nerki .
I najlepsze .  20 .
Sądze że jedna źle przeczytała pytanie . a reszta nie będąc pewne się upewniały  .. pytanie brzmiało tak : Czy jedno z proponowanych nicków Nielegalnej brzmiało czarodziejska ? . Ja już się kurcze w tym pogubiłam ;.; Nie jestem pewna czy dobrze czy źle ;.; ale sądze że źle .. lecz i tak gdyby było dobrze to i tak macie tyle samo punktów ;.;

A więc tak .. moja propozycja brzmi tak .. skoro nie ma miejsc to tak .. dostajecie po dyplomiku i graffity i bukieciku ..
żeby nie było ..

Jutro postaram się wszystko zorganizować .

i wymyśleć następny konkurs .  .

Troszeczke się zawiodłam ..

Adm.Kinga

4 komentarze:

  1. Dobra....
    PRZYZNAJĘ SIĘ
    Ściągałam , ale tylko z
    Jakichś 2-3.I było to
    Trochę trudne.
    Ale nie jakoś bardzo.
    Awatarka♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudny był
    ten Quiz ;3
    Olka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarodziejka to był proponowany nick :P
    Zobacz w komentarzach
    Link:
    http://awatariowicze.blogspot.com/2013/09/imie-ii.html
    Pistacjowa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. oii
    rzeczywiściee
    troche zgapiłam się :c
    podchwitliwe pytania
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3