czwartek, 30 stycznia 2014

Nowa ankieta - troszkę spóżniona xD

Hej!
Tu Adm.Wiktoria
Ta,tak,miałam iść ale to mój ostatni post wiec się nie martwcie :)
Więc jest nowa ankieta :)
Troszkę spóżniona xD
Ale to nic...
Nowa ankieta tooo:

Kiedy macie ferie?

 

17luty - 2 marzec
3 luty - 16 luty
20 styczeń - 2 luty

Podoba się ankietka?
Ja dopiero mam od 17 lutego -,-
tak długo jeszcze ;'(
No ale fajnie boo będzie rozrywkowo z Karolinką i Olkunią xD
Kto jeszcze ma tak ferie?
xD
zapraszam do głosowania
Adm.Wiktoria

6 komentarzy:

  1. Robimy nasz melanż ^^
    Jeszcze 18 dni <3
    OlkaxD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam koniec w poniedziałek :( O_o
    AwAtArÓnIa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zaczynam 17 lutego.;3 Princa

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 lutego wracam ;C

    OdpowiedzUsuń
  5. yeah
    ja mam 17 luty..
    jescze sobiee poczekam ;3
    ehh nie moge się
    doczekać
    melanżyku <3
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3