czwartek, 30 stycznia 2014

Zakończona ankieta

Hej.!
To znowu ja - Wiktoria
Tak sorry że tu jestem ale w tamtym tygodniu nie zrobiłam wyników ankiety wiec zrobie je dziś,okej?
Przeszkadza wam coś ?
I tak to zrobie -,-
Więc..
wyniki ankiety:

JAKĄ CZYNNOŚĆ NAJCZEŚCIEJ WYKONUJESZ?:

 

Pocałuj
  17 (70%)
 
Uściśnij
  6 (25%)
 
Kopnij
  8 (33%)
 
Zpoliczkuj
  7 (29%)
 
Inną
  2 (8%)
 
Żadną z tych
  2 (8%)    Więc... najwięcej całowania a najmniej opcje "Inna"
No okej.. to niec ankiety to musi być nowa ankieta :-:
Pozdrowienia Adm.Wiktoria

3 komentarze:

  1. Ja najwięcej
    "pocałuj " xD
    Olkaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uscisnij..
    Ale pocałuj wygrywa wszystko;]
    Awatarka
    (Ps.przez feriałki założyłam na goglach konto;])

    OdpowiedzUsuń
  3. pocałuj <33
    uwielbiam całowac ;3
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3