czwartek, 30 stycznia 2014

Okej ^^ Dzięki za hejty :) Bayo!

Hej!
Tu Adm.Wiktoria
Niby postanowiłąm sobie ze nie bede zwracac uwagi na hejty..
i ze przestane pisać na około 1-2 tygodnie
no ale.... mam dosć hejtów
a po 2. Nie umiem życ bez pisania postów :/
Okej.. 
więc widziałam komentarze w których mówicie że szpanuje..bo dedyki robie w różnych miejscach np. jakuzzi, podłoga u koleżanki. 
Aha... spoko.. ja szpanuje,tak?
Wiecie ja staram się wybrać jakieś piękne miejsce do dedyki ...
A nie do szpanu...
No ale jak niektórym nie pasuje to pójde do kogoś kto ma pusty pokój bialą ścianę niebieską podłogę i tam zrobie dedyk.... A nie,lepiej nie bo będzie że szpanuje pustym pokojem
widziałąm także komy w których piszecie ze jestem idiotką.... i... jestem dziecinnna
Aha... jestem idiotką według was... serio? Nie znacie mnie a mnie oceniacie...
Jestem idiotką bo.... bo co? Tu wam słów zabrakło? Dlaczego?Bo mnie nie znacie..
Dziecinna? Ja? Aha... podajcie powody -,-
Powiem tyle:
"Nie znasz nie oceniaj!"
Widziałam komentarz taki : "  Wszystkie posty są ZAJEBISTE tylko nie tej idiotki "
Aha.... okej.... wiesz... tylko my admini piszemy prawie o tym samym -,- 
Więc dlaczego moje posty są według was złe a innych zajebiste?
Wiecie co.. szkoda słów pisze no moim zdaniem dużo.,.. (Taa ostatnio nie pisze nic ale czasem to jak zacznę pisać to nie umiem skończyć)
To ja się staram.... pisać posty a wy? A wy macie mnie gdzieś (bo nie wyraze się inaczej)
Okej.. jak wy macie mnie gdzies to ja też tak bede robić,czyli bede mieć czas to nic wam nie napisze!
Ostatni mój post napisałam z myślą o mniejszych lvlach...
Bo.. mam znajomą która czyta tego bloga... a ma 8 lvl. Tsaa wyśmiejcie mnie teraz że zadaje się z takimi lvlami...bo tylko umiecie się ze mnie wyśmiewać ^^
Ja tą znajomą znam w rl. ona gra w awkę od nie dawna. 
A takie informacje też mogą być przydatne dla mniejszych lvli.
Bo... jak to zobaczą to wiedzą ze jak będą robić kolejne lvle to będą mieć taką "zachęte "
No ale okej...
Hejterki me kochane :) Jak wam się nie podoba post to czemu go czytacie? O.o
Przecież na początku każdego postu piszę:
"Hej
Tu Adm.Wiktoria"
Zobaczysz ten napis.. to nie czytaj i już... czytaj te inne zajebiste posty.
Aj.. i takie małe info.. nie pisałam już tydzień... i nwm czy wgl. dla was będę pisać przez kolejny tydzień...
Po 1. mam dużo sprawdzianów i troszkę zaległych sprawdzianów.
a po 2. mam dość tych którzy nie doceniają mojej pracy.
Bo ja na tym blogu nie jestem poto by być wpisanym do bloga,być na gł. obrazku....
Ja jestem poto by dla was pisać -,-
No ale poco... jak wam nic nie pasuje -,-
Także więc...
BAYO! Nwm na jak długo :)
A tym którym nie pasuje że robię sobię "PRZERWĘ"  niech podziękują hejterkom :)
Bo to tylko dzięki nim :P
P.s. Proszę mnie się nie pytać czy odchodzę z bloga czy zostaję na blogu. Bo to trudna decyzja.. i nie bede jej podejmować na szybko.. muszę sie zastanowić.. i robię to przez cały dzisiejszy dzień... nwm ile to potrwa
Aj sory za mój durny post :)
Pozdrowienia
Adm.Wiktoria


3 komentarze:

  1. Ech.. Jak zwykle
    ci hejterzy -,-
    Olka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ci hejterzy to serca
    nie mają-,-
    Ja uwielbiam twoje posciki
    i dlaczego mialabym
    ich nie czytać?!
    Są naprawde fajne:)
    Awatarka;]

    OdpowiedzUsuń
  3. yhhh...
    hejterzy :c
    oni to zawsze
    'mają duuzo do
    powiedzenia..
    i to najlepiej z anonimka -,-
    AWATARIOwiczka

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3