sobota, 29 marca 2014

Jak odzyskać sąsiadów? - Dobra rada ;)

Haii!
Tu Wiky <3
A więc...
Niektórzy myślą..jak tu odzyskać sąsiadów na awie...
Mi zabrali kiedyś ale szybko oddali ;D
No ale.. W komie na blogu po jawił się komentarz jak ich odzyskać.
Olka sprawdziła - DZIAŁA :)
A wiec ci co nie wiedzą:
ABY ODZYSKAĆ SĄSIADÓW:
1) wejdź w znaj na nk
2) w wyszukiwarce znaj napisz: konto
3) pokażą ci się konta: zablokowane, anonimowe. Usuń ich
4) wejdź na awie
5) masz znajomych


Mam nadzieje,że wam się uda odzyskać :))
Wiky ;p

3 komentarze:

  1. oo
    też słyszałam że to
    pomaga
    ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje bardzo dobra rada mam sąsiadów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak nie mam kont anonimowych a nie mam sąsiadów to co mam zrobić pomórzcie PLIs

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3