sobota, 29 marca 2014

Mój wczorajszy ślubik *.* i Sesja fotek xD

Haii!
Tu Wiky <3
Wczoraj się zaręczyłam i miałam ślub *.*
Były też fotencje w studiu fotograficznym xD
Fotky ze ślubu:
<3
 W sali ślubnej u naszej kochanej świadkowej - Danielli ;*
Tu również ;D

Paszporcik *u*

Czas na sesyjkę ze studia:
 Melodia,Daniella,Legendarny i ja xD
 Milenka,ja,legendarny,Karolka,Daniella
 Daniella,złośnica,melodia,legendarny i ja
 Ja,Legendarny,melodia,daniella,złośnica
 Legendarny i ja ;*
 Siostrana fotka Ja i Olka
 siostrzana fotka olka i ja <3

Milena,legendarny,ja,daniella ;*

Sporo tego było xDD
No to pozdrawiam ;*
Wiky ;D

5 komentarzy:

  1. Pewnie pomyślisz, że kłamie i chce zniszczyć twój związek , ale legendarny to wielki oszust który żeni się z dziewczynami mówi , że brakuje mu kasy one mu daja a on ucieka i usuwa relacje. Naprawde Wika radze uwolnij się od niego! Szczerze to mówie byłam jedną z jego byłych żon. okradł mnie i uciekł. Zapewne myślisz , że kłamie , ale uwierz mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, na awie znam 3 legendarnych,jeden z nich to mój mąż.
      Więc nie wiadomo z którym byłaś -,-
      On właśnie wcale od mnie kasy nie chce więc. spokojnie ;)
      Wiky

      Usuń
  2. :)
    życzę wam szczęściaa
    xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę dziwnie że kupił zaręczynowy za 100g Mógł kupić obrączki ślubne za 100g

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pierścionek zaręczynowy trzeba kupić nowy.
      A obrączki pozostają ze starego małżeństwa ;)
      Wiktoria

      Usuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3